تحقیق درباره بررسی نقش و تاثیر تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تامین

مطالب دیگر:
🔗پاورپوینت استاندارد حسابداري (گزارشگري مالي ميان دوره اي)🔗پاورپوینت استاندارد حسابداري (نحوه ارائه صورتهاي مالي)🔗پاورپویبنت استاندارد حسابداري(حسابدارى مشاركتهاى خاص)🔗تحقیقی در مورد استاندارد حسابداري(حسابداري رويدادهاي بعد از تاريخ ترازنامه)🔗پاورپوینت استاندارد حسابداري (مخارج تحقيق و توسعه)🔗پاورپوینت استاندارد حسابداري(حسابداري سرمايه گذاري در واحدهاي تجاري وابسته)🔗پاورپوینت استاندارد حسابداري(صورت جريان وجوه نقد)🔗پاورپوینت استاندارد حسابداري(گزارشگري مالي واحدهاي تجاري در مرحله قبل از بهره بردار ي)🔗پاورپوینت حسابداري(ترکيب واحدهاي تجاري)🔗پاورپوینت (گزارشگري برحسب قسمت های مختلف)🔗پاورپوینت استاندارد حسابداري (حسابداري سرمايه گذاريها)🔗پاورپوینت استاندارد حسابداري (افشاي اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته)🔗پاورپوینت استاندارد حسابداري (حسابداري اجاره ها)🔗پاورپوینت استاندارد حسابداري (حسابداري موجودي مواد و کالا)🔗بررسی رفتارشناسی حیوانات اهلی🔗بررسی اختلالات متابولیکی در گاو های تازه زا🔗بررسی اساس (اصول ) NTFS🔗ساختمان های پیش ساخته 3d-panel وپانلهای ساندویچی🔗بررسی استاندارد روش اندازه‏ گيري نمك در خوراك دام و طيور🔗پاورپوینت ترموسیفون

تعداد صفحات:32

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

لینک دانلود پایین صفحه

فهرست مندرجات

1- چكيده 2

2- اختصارات 3

3- مقدمه 4

4- بـخـش اول

1-1- تجارت 5

2-1- تكنولوژي 5

3-1 -تكنولوژي shopping card 7

5- بـخـش دوم

1-2- Business to business چيست ؟ 9

2-2- مدل هاي اصلي b2b 9

3-2 - Business to consumer چيست ؟ 10

4-2- خصوصيات عمومي b2c 10

5-2- مقايسه وهم سنجي b2b ,b2c 10

6-2- كاهش هزينه هاي تراكنش با b2b 12

6- بـخـش سـوم 14

b2b system model

قـسـمت اول

1-1-3 - supply side b2b model 14

2-1-3- خصوصيات اصلي 15

3-1-3- نقاط ضعف يك مدل supply chain 16

قـسـمت دوم

1-2-3- bye side b2b model 16

2-2-3-خصوصيات عمده 17

3-2-3- نقاط ضعف يك مدل bye 18

قسـمـت سـوم

1-3-3- مبادلات b2b 18

2-3-3-خصوصيات اصلي 19

چكـيده :

در سـا ده ترين كلا م ، واژه تجـارت الكتـرونيكي (e - business ) را مي توان به اين صورت تعريف كرد ( حضـور يك شركـت تجـاري بر روي اينـترنت ) . تجارت الكتـرنيكي به راحتي قادر به انـجام اعما لي چون فـروش ، داد وسـتد كـا لا و حـتي مبادله پاياپاي كالا درسرتاسر وب است . تركيبي از خط مشـي ، عملكرد ، تكنو لوژي مورد ا ستفاده و ايدئو لوژي يـك شركـت ، مدل تجـارت الكترونيـكي آن شـركت را تـشكيـل مي دهد .

نوع تكنـولوژي به كار رفته ، شركتهاي مختـلفي را كه از يـك مدل واحـد بهره مي برند از يكديگر متمايز سازد .

امروزه خريد on line از امور روزمره دنيا به شمار مي رود كه در عين حال از محبوبيت بسياري نيز برخوردار اسـت طبـق آمـار موجود در پايان سال 99 حدود 55 ميلـيون نفـر يعـني 60% از كاربران اينترنت بصورت online خريد كرده اند . مدلهاي e-business با ادغـام اعمـالي چون پـردازش تراكنـش ها ، مسائل امنيتي ، امور مربوط به پرداختهاي online ذخيره سازي اطلاعات،فروشـندگان اينـترنتي را قـادر به فروش كالا وخـدماتشـان برروي وب كـرده است كه مي توان اين اعمال را پايه واساس تبادلات مستقيم تجاري بروي اينترنت دانست .